KONZULTÁCIE A SERVIS


Konzultačné služby sú poskytované buď formou výjazdu k zákazníkovi, alebo vzdialeným pripojením priamo na počítač zákazníka.

SERVISNÝ VÝJAZD MÔŽE OBSAHOVAŤ

  • riešenie problémov na mieste, priamo v prevádzke užívateľa
  • návrh efektívneho využitia SW ABRA alebo jeho rozšírenie
  • špecializované individuálne školenie práce so systémami ABRA

SERVIS POMOCOU VZDIALENEJ SPRÁVY

Poradenstvo, ktoré nemožno vyriešiť po telefóne, je možné riešiť prostredníctvom vzdialeného prístupu.

Konzultant v tomto prípade pristupuje cez zabezpečené pripojenie k počítaču používateľa a pracuje s jeho ostrými dátami, čo umožňuje rýchlo analyzovať a riešiť problém presne v mieste, kde vznikol.

SERVIS POMOCOU VZDIALENEJ SPRÁVY

  • rýchle a bezpečné pripojenie
  • analýza problému priamo na počítači zákazníka s ostrými dátami
  • on-line prenos súborov medzi poskytovateľom servisu a užívateľom

Vzdialená správa šetrí čas i peniaze.