ZÁKLADNÝ POPIS
Pomáha využiť každú obchodnú príležitosť. Účinne aplikuje obchodné a marketingové stratégie, plánuje a riadi obchodné aktivity, eviduje dôležité informácie o klientoch, člení zákazníkov do záujmových, produktových alebo iných skupín. Ponúka technológiu „SolutionSelling“, vhodnú pre správu obchodných prípadov, ktorá zvyšuje produktivitu obchodných zástupcov. CRM (Riadenie vzťahov so zákazníkmi) je úzko prepojený s ostatnými modulmi systému, vďaka čomu integruje a predáva obchodné príležitosti k ďalšiemu zhodnoteniu. Ponúka funkcie pre jednotný systém plánovania činností obchodných zástupcov a ďalších pracovníkov, kapacitné využitie dopravných prostriedkov a pracovných pomôcok. K aktivitám evidovaným v module CRM je možné pripájať ľubovoľné doklady a naopak.
PRÍNOSY PRE UŽÍVATEĽA
- komplexný prehľad a riadenie obchodných príležitostí
- odhad budúcich tržieb a dopyt zákazníkov
- plánovanie, riadenie a spätné vyhodnotenie činnosti obchodných zástupcov a marketingových aktivít
- termínové plánovanie jednania so zákazníkmi a partnermi, s možnosťou nastavenia upozornenia
- pridelenie obchodného prípadu zodpovednému riešiteľovi s možnosťou definície zastupiteľnosti
- možnosť rozdelenia širšieho záberu CRM činností do prehľadných oblastí
- integrácia informácií o doterajších zákazníkoch na jedno miesto, vrátane zmlúv a obchodných dokumentov
- automatické oslovovanie cieľových skupín zákazníkov
- vysoká miera prispôsobenia obchodnej stratégii a predávaným produktom
FUNKCIE A VLASTNOSTI
- využíva obchodné metodiky Pipe-line na smerovanie obchodného prípadu k predaju
- evidencia a vyhodnotenie jednotlivých krokov obchodného alebo iného procesu
- evidencia aktivít zákazníkov alebo vlastných pracovníkov
- väzba aktivít s ktorýmkoľvek dokladom v systéme
- segmentácia zákazníkov a partnerov
- priama spolupráca s agendou Call centrum
- vyhodnotenie plánovaných a skutočne strávených časov na obchodných prípadoch a iných aktivitách
- plánovanie a riadenie ľudských aj materiálnych zdrojov, s možnosťou elektronického riadenia a kontroly úloh
- aplikácia hierarchie vedenia firmy pre prácu so zákazkami, obchodnými prípadmi, projektami a úlohami
- sledovanie časového vyťaženia vlastných kapacít pracovníkov s upozornením na prípadné kolízie
- synchronizácia aktivít s MS Outlook